6 Şubat 2018 Salı

Megane 2 bagaj kilidi açılmıyor

Sorunun ana kaynağı var bunların olması muhtemel. Kablolarda kesik vardır bagaj kilidi motoruna elektrik gitmiyodur,. Benim aracımın bagajı açılmıyor. Renault Megane dynamique aracımın belli aralıklarla bagaj kapısı kilitli kalıyor sonra kendi kendine düzeliyordu, yaklaşık ay önce tekrar kilitlendi ve şimdi hiç açılmıyor , koltuğu indirerek iç taraftan açmaya çalışıyorum bu sorun kroniktir. Cavit Abi bendede bu şekilde bir sorun var.


Bakıyorum kapı açık lambası yanıyor. Kapatıyorum tekrar açılıyor. Yolculardan biri inip kapatırsa açılmıyor. Sadece kumandadan açıldı.


Ne iç açma butonu ne kendi üzerindeki buton nede anahtar hiç biri açmadı sadece. Bir açılır mekanizma (kapı veya bagaj kapağı) açık kalmışsa veya iyi kapanmamışsa,. Arka koltuğa yapılan her işlem sonrasında, arka.


Yıldız Fırsatlar Tüm Kampanyalar Cadde Yurt Dışı Alışveri. Enjeksiyon Arıza Nedeni Renault Megane tamircinin dediği gösterdiği - Duration:. Megan bagaj kapagı açılmıyorsa izlenilebilecek yol. Bagaj kapağını vurarak açıp demişsin.


KAVANOZDAKİ ADAM 239views. Tofaş bagaj kilidi açılmıyor. Oem Yedek Parça fiyatı Yedek Parça kategorisinde. BAGAJ KAPAK KILIDI TRAFIC II OPEL VIVARO 1. DCI M9R Ürün Özellikleri : Detaylar ve uyumlu araç bilgisi için lütfen tıklayınız.


Kilitten hafif bir tık geliyor ama kilit kurtulmadığı için bagaj açılmıyor. Ancak farkkettim ki bagaj. Yeni mesajlar Forumlarda ara. Aynı sorunu bende yaşadım. Servise gittim onardılar.


Fakat onarımdan gün sonra tekrar aynı sıkıntıyı yaşadım. Bunun üzerine tekrar servise gittim sorunun devam ettiğini bildirdim. Bu seferde onarılan bagaj kilit mekanizmasını komple değiştirdiler garantiden. TÜRKİYE GENELİNE KARGO İLE GÖNDERİM YAPMAKTAYIZ.


Gönderim süresi, ürünü satışa sunan Mağaza tarafından belirlenir. Megane II Kaporta Ve İç Trim Renault Yedek Parça. Burada olmadığım için aracımda kullanılmadı yatıyordu.


Araç kartlarından bir tanesi araca takılı ve araç çalışır durumda iken diğer anahtarın bagaj kilitleme ve kapı kilitleme düğmesine aynı anda basıldığında araç sınırlı kullanıma geçer aracın üzerindeki kartla sadece şöför kapısı açılıp kapatılabilir. Daha bir saat önce açılıp kapanan bagaj kapağım biraz önce kilitli kaldı. Kendiniz düzeltmeniz için elinizle kumandadan açıp kaparken kapının üzerine baskı uygulayın bastırın ve çekin arada belki kurtulacaktır. Hocam sen camın neyini yaptırdın? Teslimat Tarihi: 1-gün.


Açılırken lap ediyor sonra yerine geliyor. Fiyat Bilgisi için Telefon, WhatsApp, Messenger veya Mail yolu iletişime geçin ! Dci Enjektör Laguna otomatik şanzıman Renault Çıkma Komple Gösterge Renault Megane Çıkma Ön Tampon Renault Safrane Çıkma Komple 2. Tam deneyimi yaşamak için ücretsiz uygulamayı indir. Orjinaldir ve ambalajındadır.


Kesinlikle çıkma ürün ya da yan sanayi ürün gönderilmez. Mağazamızdan alacağınız Renault orijinal lisanslı ürünleri Renault yetkili servislerine götürerek orijinal olup olmadığını teyid ettirebilirsiniz. Ama megane almak istiyordum hep şimdi de sıfırı yok. ELF işbirliğiyle RENAULT, ELF’i tavsiye eder. Açılmayan bagaj kilidi sorunu çözüldü.


Fiat Linea Türkiye Forumu;. Araç içinden yada kumandadan butona basınca ses geliyor ve açılmıyor ise kilit mekanizması biraz yorulmuş 3. Anahtar üzerindeki kilit açma tuşları, sürücü tarafındaki kapı kilit tuşu ve araba üzerindeki anahtarsız giriş tuşları dışında farklı bir yerden bagaj kilidi açılmıyor. Aracımda soguk havalarda arka bagaj açık uyarısı veriyor ancak bagaj kapağı kapalı ve açılmıyor da.


Havaların soğuduğu bu günlerde başlayan arıza sizce nedir acaba? Bazen elinizde eşyalar varken yerde çamur filanda varsa bagaj kapağı açmak bir dert oluyor. Herşeyi denedim en son sigorta kutusundan hangi sigorta ona ait bulamadığım için bakamadım, açma tuşuna bastığımda tık tık ses geliyor sigorta kutusundan ondan şüpheleniyorum fakat sigortasını bulamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar