28 Mart 2016 Pazartesi

Polimer su yalıtımı

Polimer su yalıtımı

MS Polymer esaslı, çok elastik su yalıtımı ürünüdür. Ms Polymer Su Yalıtım Kaplaması kg. En son teknolojide üretilen saf halde mükemmel özelliklere sahip bir polimerdir. Kullanıma hazır, UV dirençli, parlak, sert elastik bir yapıdadır.


UV direnci olan son derece dayanıklı bir yalıtım kaplamasıdır. Temel olarak su geçirimsizlik saglayan malzemelere su yalıtım malzemeleri denir. Su yalıtımında kullanılan malzemeler, kullanım alanlarına ve özelliklerine göre üç ayrı baslık altında toplanırlar. Etiketler: Çimento esaslı polimer modifiyeli iki bileşenli kullanıma hazır yalıtım harcı ile file takviyeli olarak kat halinde toplam 1. Polimer (çok mer )in , kelime anlamı çok parçalıdır. Teraslarda su yalıtımı , betonarme zemin tabliyesinin, suya karşı kilitlenmesi işlemine, teras su yalıtımıdenmektedir.


Birkaç farklı yöntemle yapılabilmekte olan bu işlemler arasında amaç su geçirmeyen bir membran ile terasın kaplanmasıdır. Teraslarda, çatılarda, balkon ve binalarınızda yapılarınızı suya karşı korur. Termoplastik elastomer esaslı, yapıların genleşme derzleri ve harekete maruz kalan bölgelerinin su yalıtımı için kullanılan, yüksek elastikiyete sahip dilatasyon bandıdır. Bir polimer malzeme , kimyasal olarak birbirine bağlı bir çok parça veya birimi içeren bir katı olarak veya başka bir deyişle birbirine bağlanarak bir katı meydana getiren parçalar veya birimler olarak düşünülebilir. Yalıtım yapılan yüzeyin ölçülen metrekare cinsinden alanıdır.


AYNI GÜN ÜCRETSİZ KARGO AVANTAJI İLE ! MasterSeal su yalıtım ürünleri, temel ve perde yalıtımı , ıslak hacimler, balkon, banyo, yalıtımı , su deposu, teras yalıtımı , otopark kaplaması, tüneller, göletler, köprüler, çatı, yeşil çatıların su yalıtımı için çözümler sunar. KB-Pur 5Poliürea Esaslı Su izolasyonu. Sıvı formda uygulanır ve elastik ve geçirimsiz bir tabaka oluşturmak için havanın havası ile kürlenir. Elastomerik reçine esaslı solvent içermeyen tek bileşenli akrilik polimer esaslı su yalıtım malzemesidir.


Uygulandığı yüzeyde kuruyarak eksiz, su geçirimsiz ve elastik bir kaplama oluşturur. Kaplama yüksek mekanik mukavemete dayanıklıdır. Yalıtım sektöründe genel olarak polistren ve poliüretan ana başlıkları altında ele alınırlar. Sert elastik yapıda, UV dirençli ve su geçirimsizdir. Her türlü yüzeye kolayca tatbik edilen geniş kullanım alanına sahip yeni nesil yalıtım ürünüdür.


Bitümlü Su Yalıtım Örtüleri Bitüm esaslı su yalıtım membranı, yüksek kaliteli bitümün plastomerik veya elastemorik polimer katkılarla modifiye edilmesi ile elde edilen karışımla üretilir. Marka: BTM BTM polimer bitümlü su yalıtım membranları elastomer veya plastomer katkılar içeren bitümden, cam tülü veya polyester keçe taşıyıcılar ve düz veya renkli arduvaz kaplamalı olarak üretilmektedir. Su Yalıtım Membranı fiyatları için Teklif Al butonu ile firmadan teklif isteyebilirsiniz. Buna rağmen negatif ve pozitif su basıncına karşı bir yalıtım malzemesi olarak da kullanılabilmektedir.


YALTEKS - Su ve ısı yalıtımı benim işim. Cosmo Polymers ailesi olarak bugüne kadar yüzlerce yapının su izolasyonu projesini gerçekleştirdik. Binalar, hastaneler, park alanları, havuzlar, rezidanslar… Sizin için doğru ürünü belirlemek , projenize değer katmak için buradayız. Cam tülü ve polyester keçe taşıyıcılı, SBS (Styrene Butadiene Styrene) katkılı, her iki yüzü polietilen film ya da bir yüzü polietilen film diğer yüzü silis kum, alüminyum folyo veya mineral taş kaplı polimer bitümlü su yalıtım örtüleridir.


Polimer su yalıtımı

Su yalıtım membranı dilatasyon, baca kenarı ve parapet dönüşü gibi detaylarda kolay uygulanır. Bitümlü su yalıtım membranı polimer esaslı plastiklerle bitümün (asfalt) modifiye edilerek, donatısız yada taşıyıcı donatılarla birlikte üretilen su yalıtım örtüleridir. Su yalıtımı , yapılarımızda suyun girebileceği temel, çatı gibi yerlere su geçirmeyen malzemelerin uygulanmasıyla yapılır.


Su yalıtımının yukarıda belirtilen faydaları sağlaması, sağlıklı ve uzun ömürlü olması için sadece doğru. Emülsiyon polimer esaslı sıvı bileşen, su geçirimsizliği ve işlenebilirliği arttırıcı kimyasal katkılar içeren çimento esaslı toz bileşenden oluşan, ekstra elastik,. Teras Çatıda Su Yalıtımı (Gezilmeyen - Isı Yalıtımlı). Elastokote 2K AR Bitüm-Kauçuk Esaslı İki Bileşenli Likit Membran.


SİLİKON KATKILI POLİMER EMÜLSİYONU SU YALITIM MALZEMESİ. Poliüretan-Bitüm Esaslı, İki Bileşenli, Su Yalıtım Malzemesi. Islak hacimlerin yalıtımında.


Yapı Yalıtım Sorumlusu Yaşadığımız yapılar yağmur, kar gibi dış etkenlerden koruyan su geçirimsiz çatı çözümlerine ihtiyaç duyarlar. Bitki ve ağaç yaprakları, yapı çatılarında kullanılan ilk kaplama malzemeleridir. SONEM MS POLYMER SU YALITIM MALZEMESİ KG ŞEFFAF. ISONEM SB SÜPER BİLEŞEN yapısı gereği diğer yalıtım malzemelerinin aksine aşınmaz. Uygulama yapılacak yerin özelliğine göre bu iki modelden bir tanesi seçilmelidir.


Atermit Oluklu Levha Çatı aksesuarları ve Yardımcı Malz. Beton ve Harç Katkı Malzemeleri Kendinden Yapışkanlı Bantlar Kiremit Altı Örtüler. Kolayca en zor koşullarda su dayanabilir özel öğelerden oluşur. Koruyucu bariyer uzun süre onun güvenilirliğini sürdürecek. Uzun sürede hacimce I 'e kadar su emebilmektedir ancak kapiler su emiciliği.


Günümüzde en sık kullanılan ısı yalıtım malzemeleri grubunu polimerler oluşturmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar