30 Haziran 2015 Salı

Iç mekan ses yalıtımı

Ses karmaşasından kurtulmak için kullanılan ses yalıtım malzemeler ile ortamda ses akışının düzenlenmesi sağlanır. Yüksek yoğunluktaki ses problemine karşı yapılan çalışmalar bir çok alanda uygulanabilmektedir. Ses İzolasyonunda kullanılacak detaylı malzemeleri sitemizden inceleyebilirsiniz. RAL kartelasındaki renklere boyanır. Stüdyo, reji kayıt odaları, vocal odaları kaliteli ses kaydı yapılması için ses kirliliğinden uzak mekan haline getirilmelidir.


Etkili bir ses izolasyonu için amaçları belirlenmiş yapılarda doğru malzemelerin doğru detaylarda kullanılmasıyla ve hatasız işçilikle mümkün olabilir. Bondex süngerler paketleme, ambalaj sanayi, cam, ses izolasyonu ve mobilya sektörlerince tercih edilir. Uygulama yaptırmadan önce bu durumları da göz önüne almanızı öneriyoruz.


Dış cephe mantolama sistemi binayı bir kapsül gibi sardığı için yüksek oranda ısı yalıtımı sağlar. Oysa iç cephe mantolama sadece duvarlara uygulana bildiği için etkin bir yalıtım sağlayamaz ve ısı kabarcıkları oluşmasına neden olur. Seslerin kaliteli anlaşılmasını sağlar. Evinizde iş yerlerinizde ve akustik mekanların duvarlarında ses izolasyonu yaptırmak isterseniz teknik ofisimizle irtibata geçebilirsiniz.


Bakteri üretmez bir yapıda olduğu için okul ve hastane gibi hassas mekanlarda çok kullanılmaktadır. Melamin sünger tek başına uygulandığında yankı gibi problemleri engeller. Fakat ses yalıtımında etkili bir performans alınamaz. Akustik düzenleme ve ses yalıtımı. SES YALITIMININ AVANTAJLARI.


Duvar ve tavanlarda nem ve küf oluşumunu engeller. Ayrıca su ve ses yalıtım özelliğine sahiptir, Kir tutmaz,kolay temizlenir. Geç tutuşurluk ve yanmazlık özelliği vardır.


Dekoratif duvar panelleri, ses yalıtım süngerleri kullanılarak yapılan uygulamada duvar, tavan, zemin iki duvar arası ses yalıtımı evlerinize iş yerlerinize, ofislerinize, hem dekor hemde ses yalıtımını muazzam kalitede hissettirecektir. Artık sıradan sorunlarınıza uzman ekibi ile çözüm buldu. Yapıların yalıtımsızlık durumuna göre ses yalıtım çalışmaları değişiklik gösterebilir. Doğanlar Orient İnşaat olarak iç mekânlarda projelere göre cam yünü, taş yünü, strafor, kauçuk şap altı şilteleri ve alçı levhalar ile ses ve ısı yalıtımı çözümleri sunmaktayız.


Sizlerden ricam bu sınıfta dizel olmak şartıyla yalıtımı en iyi, iç mekanı en sessiz arabayı bana önermeniz. Ben size cöneririm hocam, cdti dan sonra ilaç gibi gelir. Mekan Ses ve Isı Yalıtımı. Ses izolasyon malzemeleri ortak komşu duvar, katlar arası tavan, zemin ve akustik ses yalıtımı uygulamasında kullanılan bariyerli sünger, yanmaz akustik sünger, akustik kaplama panel, ses yalıtım süngeri,. Bir yanlış bilgi ise köpük malzemelerin ses yalıtımı yaptığıdır.


Ekstrüde polistiren köpük (XPS), Ekspande polistiren köpük (EPS) ve Poliüretan köpük gibi malzemeler sadece ısı yalıtımına katkı sağlıyorlar. Bina içi mekanlar arasında gürültü geçişinin önlenmesine yönelik yapı elemanlarında ses yalıtımının kontrolü. Dış mekan ses yalıtım bariyeri - Klima odaları ses yalıtımı - Sessiz oda Odyo kabini yalıtımı. Ofis, çalışma mekanları ses yalıtımı , ses izolasyonu, akustik yalıtım , yankı yalıtımı özel tasarım ve çözüm hizmetleri. Konfrerans salonları, toplantı odaları, konuşma odaları, akustik ses yalıtımı , yankı yalıtımı , ses izolasyonu özel tasarım ve çözümler.


Ses yalıtımı için doğru bir tercih değil. Tüm tavan ses yalıtımlarında kalem ses yalıtım malzemesi kullanarak ses yalıtım sistemini tamamlamış olursunuz. Gece kulüplerinde bulunan VIP odaları için ses yalıtımı ve ses izolasyon uygulamaları yapmaktayız. View the embedded image gallery online at:. Uzun süre ayakta durulan ve çalışılan mekanlar için dinlendirici özelliğe sahiptir.


Iç mekan ses yalıtımı

Izobozz binalarda ısı ve ses yalıtımını aynı anda sağlayan iğneli dokuma polyester elyaf keçedir. Gürültü, düzensiz yapılı, farklı frekans bilesenlerine sahip olan ve genellikle zamana göre, degisken olan istenmeyen ses toplulugudur. Isı-su-yangın- ve ses yalıtımı yapılan yapıların, sağlıklı ve uzun ömürlü olması bu tasarımın iyi bir şekilde yönetilmesiyle olur.


Kullanılacak yalıtım malzemeleri mekan dekoruna göre seçme olanağınız olduğu gibi bir çok malzeme çeşiti vardır. Seramik kürecikli yapısıyla ısı ses ve su yalıtımı sağlar, ses yankılanmasını, titreşimi önler. Su bazlıdır, toksik madde içermez. Ses kirliliklerini engellemek amacıyla ev için ses yalıtım sistemi kurulmaktadır.


Iç mekan ses yalıtımı

Bu malzemelerden akustik sesler elde edilebilir ve ayrıca ortamdan ses giriş çıkışları önlenebilir. Bu materyaller ev ortamı, müzik stüdyoları ve işyerleri için yapılmaktadır. Sesin olumsuz etkilerini azatmak için ses yalıtım malzemeleri mutlaka gereklidir. Her ürünün kendine has ayrı özellikleri bulunmaktadır.


Ses Yalıtım Kabinleri Renkleri : Doğal rengi paslanmaz galvaniz gridir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar