13 Ocak 2015 Salı

Bitüself

Artık konumunuzu seçerek size özel avantajlardan yararlanabilirsiniz. Konuma Özel İndiriÜrünleri adresinize özel indirimlerle satın alabilirsiniz. Aynı Gün Teslimat: Siparişiniz aynı gün içinde adresinize teslim edilir. BİTÜSELF OTO SES YALITIMI. Otomotiv sektöründe sağladığı ses yalıtım işlevinin yanı sıra kombi, şofben sıcak su borusu, kalorifer tesisatı gibi alanlarda ısı izolasyonu da sağlamaktadır.


Bitüself

Bitüself fiyat avantajını yakala! Kendi aracımın tümüne uyguladım tavsiye ederim. Yanlız resimdeki uygulama sadece rüzgar sesini kesmekte işe yarar, bu amaç için bitüself yerine normal naylonda kullanabilirsiniz.


Araç içi ses yalıtımı Sayfa - Donanım Haber. Araç ses Yalıtımı, Yol Sesi, Lastik Sesi, Gürültü. Fakat Passata gelecek olursak zaten Passatın tabanında,tavanında 3-parmak elyaf var,onun altındada bitüself benzeri daha kaliteli bir kaplama malzemesi var. Bu işle hiç uğraşmayın derim zaten gerekli yalıtım yapılmış bu uygulamayla çok bir şey kazanmazsınız.


BTM marka Su Yalıtım Bantı standart eni : cm. Elastomerik katkılı bitüm esaslı, soğuk uygulamalı, kendinden yapışkanlı , çok amaçlı kullanıma sahip , su yalıtım bantıdır. Esnek ve kendinden yapışkanlı olması sebebi ile kolay uygulanır ve arabalarda her yüzeye kolayca yapışır. Ynt: BitüSelf ile araç yalıtımı.


Arkadaşlar bu konuyu okumak ve resimlerini görmek için aranıza katıldım. Benim ilgi alanım daha çok otomobillerdir. Elastomerik modifiye bitüm esaslı, soğuk uygulamalı, kendinden yapışkanlı, ile 60cm arası enlerde, 10m boyunda su yalıtım bantıdır. Alüminyum folyo, kırmızı ve yeşil arduvaz kaplı çeşitleri vardır.


Bitüself

Yüzey üzerinde toz, silikon , yağ , pas gibi yabancı maddeler bulunmamalıdır. Kullanım Yerleri Ahşap Metal Cam Plastik Sıva Beton gibi çok çeşitli yüzeylerde yapışkanlığa sahiptir. BTM Su Yalıtım Bandı çok çeşitli onarım ve yalıtım işlerinde kullanılır.


Sorunuzu aşağıdaki alana yazınız. Orta ve yüksek ses frekanslarını kendi içinde hapsedip, emen bir yapıya sahip. Kendinden yapışkanlı olanını kullanacağız. Taksit tablosunda altı çizgili alanlar peşin fiyatına taksit seçeneklerini gösterir. Worldcard: Worldcard özelliği taşıyan (Yapı Kredi, TEB ve Vakıfbank) kartlarınızı kullanabilirsiniz.


World Card seçtiğinizde Yapı Kredi Bankası ödeme sayfasına yönlendirileceksiniz. Ucuz Giyim ve Ucuz Ayakkabı, Online Alışveriş Sitesi, Bilinçli Tüketici Mağazası, Moda Giyim Sitesi Btmmoda. Girdiğiniz TekzenKART bilgilerini eklemek için doğrulama yapmanız gerekiyor. Lütfen aşağıdaki doğrulama adımlarını izleyiniz.


Topu tl falandı sanırım. SteinGP Nickli Üyeden Alıntı Çok emek vermişsiniz maşallah. Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. UV ışınlarına dayanıklıdır.


Birçok yüzeye mükemmel yapışır. Ziebart vs araştırdıktan sonra pütür attırmaya karar verdim. Gittiğim yer işleri çok yoğun olduğu için beni ziftçiye yönlendirdi. Gökçenin Fabiada top bitüself kullandık,komple bagaj zemini,yan duvarlar,kapı içleri,bagaj içi. Sol ve sağ çamurluk içlerinide güzelce uygulama ve firex yaparak kapattım.


Zafer bey ürün geldiğinde imkan olursa uygulamadan önce ürün görmek isterim. Ama aklınızda olsun SP 2ü diğer ürünlerden ayıran en büyük özelliği Yağ , yakıt ,Sıcaklık ve suya karşı çok dirençlidir. Alev geciktirici özelliği vardır.


Bitüself

Detaylı bilgi almak için tıklayın. Talebiniz ile ilgili olarak en kısa sürede sizinle iletişime geçilecektir. Ahşap,metal,cam,sıva ,çatılarınızda onarım ve yalıtım işlerinde kullanılır.


Orjinal kapı naylonu tekrar yapıştırıldı. Uygulama yapılacak yer,önce tozdan ve kirden arındırılmalıdır. Kaliteli ve üzerinde kapı üzerindeki elemanlar için özel boşluklar bulunan bir naylon. Dikkat edin zarar görmesin. Yapıştıktan sonra bantlar söküldü.


Yeni Üyelik Eğer bayimiz değilseniz aşağıdaki bağlantıdan kayıt formuna ulaşarak hesabınızı oluşturabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar