2 Mart 2017 Perşembe

Elastik su yalıtım malzemeleri

Tüm yapıların iç ve dış mekanlarında, çatılarda, dere ve oluklarda, baca ve parapet kenarlarında, kuzey cephelerde, UV dayanımlı, renkli, kullanıma hazır, süper elastik su yalıtım malzemesi olarak kullanılır. Mağazaya özel 2TL ve üzeri Ücretsiz Kargo. En geç Şubat Çarşamba günü kargoya verilir. CHIMEX 1çimento ve akrilik esaslı, sızıntı ve yüzey sularına karşı beton, perde ve çimento esaslı sıvalar üzerine içten veya dıştan uygulanabilen, çift bileşenli su ve nem yalıtımı sağlayan tam elastik su yalıtım malzemesidir. Elastomerik reçine esaslı, tek bileşenli, süper elastik su yalıtım malzemesi.


Elastik su yalıtım malzemeleri

Polimer emülsiyon ve çimento esaslı, çift bileşenli, yarı elastik su yalıtım malzemesi. Detaylı bilgi almak için hemen tıklayın! Tanımı: Yapfleks 30 sızıntı suları, yüzey suları ve neme karşı, beton ve çimento esaslı sıvalar üzerine içten ya da dıştan uygulanan çimento-akrilik esaslı, çift komponentli bir karışımdır. Görünmez Su İzolasyon ve Yüzey Emprenye Malzemesi.


Akrilik dispersiyon ile su geçirimsiz kimyasal katkılar içeren çimento esaslı, geliştirilmiş uv dayanımlı, hafif yaya trafiğine dayanıklı çift komponentli, elastik su yalıtım harcıdır. TANIM Polimer bitüm modifiyeli, çift bileşenli, solvent içermeyen, elyaf katkılı elastik su yalıtım malzemesidir. KULLANIM ALANLARI Tüm yatay ve düşey beton yüzeylerde, temel, mahzen. Beton yüzeylere hem negatif hem de pozitif taraftan uygulanarak derinlemesine yalıtım sağlar. Tek bileşenli çimento esaslı süper kristalize su yalıtım ürünüdür.


Elastik su yalıtım malzemeleri

Su Geçirimsiz Elastik Tamir Harcı Çok elastik , sızdırmaz, çatlamaz, yapışma mukavemeti yüksek çimento esaslı tamir harcıdır. Güçlendirme, Tamir ve Enjeksiyon Malzemeleri. DRY FDF PLUS ELASTİK SU YALITIM MALZEMESİ KG. Bazlı, Kapiler Etkili, Kristalize Su İzolasyon Malzemesi. Tam Elastik Su İzolasyon Malzemesi.


Bayram ve resmi tatillerde kargo firmaları hizmet vermediğinden siparişiniz tatil sonrasında sevk edilecektir. Elastik Yapıştırma Rijit Yapıştırma Seramik Yapıştırma. Derz Dolgu Malzemeleri Poliüretan Mastikler Silikon Mastikler. Temiz Su ve İçme Suyu Depolama. Su yalıtım malzemeleri kategorisinden temin edeceğiniz bu ürünleri Mastercare markasından satın alabilirsiniz.


Kullanıma hazır, elastik su yalıtım ürünleri. Büyük boyutlu kaplama malzemeleri ile zemine uygulama yapılması. Islak hacimlerin izolasyonunda, seramik altında uygulanan çimento esaslı, iki bileşenli su yalıtımı harcıdır. Komponentli Yarı Elastik Su İzolasyon Harcı. TANIMI Sıvı polimer ve çimento katkılı iki bileşenli yarı esnek su geçirimsizlik sağlayan su yalıtım harcıdır.


Man-Thick Kalın Tamir Harcı. Permo-Chim Duo SDH - İki Bileşenli, Süper Elastik Su Geçirimsiz Yalıtım Harcı. Bir kaplama malzemesi değildir.


PERMO CHİM CRYSTAL, yüksek nitelikli çimento, silika ve nemle aktif hale gelen çeşitli kimyasal maddelerin karışımlarından oluşan bir izolasyon harcıdır. Su Yalıtımında ALMAN Kalitesi – KÖSTER Yapı Kimyasalları. Tanımı: Yapfleks 30 çimento akrilik esaslı, çift komponentli, fırça, rulo veya mala ile uygulanan yarı elastik bir su yalıtım malzemesidir.


Her türlü sıvı ve betonarme yüzey üzerine uygulanır. Yüzeyde tamir gerekecek yerler, segregasyonlar ya da boşluklar var ise bunlar ISONEM M elastik harçla doldurulmalıdır. Uygulama Alanları : Beton, sıva, çimento.


Kompenentli Süper Elastik Su İzolasyon Malzemesi. Yalıtım sağlayabilmek için, iki kompenentin birbirine karıştırılması gerekir. Sürme izolasyon, poliüretan malzemesiyle rulo ve firça yardımıyla da uygulana bilir su yalıtım malzemesi. Kavcuk esaslı su yalıtım malzemesi ve file ile yapılan sürme izolasyon teknolojisi.


Suya ve neme maruz kalan hacimlerde karo kaplama malzemelerinden önce su yalıtımı amacıyla yüzeye uygulanır. Plus 1K Süper Elastik , su , kauçuk ve bitümün özel tekniklerle birleştirilmesi ile elde edilen tek bileşenli likit membran türündeki su yalıtım malzemesidir. Uygulandığı yüzeyde suya ve neme karşı dayanklı ve esnek yapıda bir film tabakası oluşturarak izolasyon sağlar. Temel, perde duvar ve bodrum gibi zemin altı uygulamalarında, su ve nem geçirmezlik malzemesi olarak, sızıntı suyuna, geçici ve sürekli su basıncına maruz kalan yapı ve yapı elmanlarının korunması ve izolasyonunda, teras, çatı, mutfak, banyo vb. Polimer ve poliüretan esaslı çok elastik UV dayanımlı su yalıtım malzemeleri.


Elastik su yalıtım malzemeleri

Termoplastik elastomer esaslı, polyester file taşıyıcılı, keçe taşıyıcılı ve polyester keçe olmak üzere tipten oluşan duvar ve zemin birleşim yerleri ile yapısal derzlerin yalıtımında. Elastik akrilik reçine esaslı, su bazlı, kullanıma hazır, her tür zemine kolayca uygulanabilen, beyaz renkli (üzeri boyanabilen Kuruduktan sonra ). Sürme Fırça - Rulo ile su yalıtım malzemesidir. Elastik yapısı ile çatlakları köprüyebilme özelliğine sahiptir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar