17 Kasım 2016 Perşembe

Yalıtım sıva

Yalıtım sıva

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz ? Styronit hakkında aklınıza takılan tüm sorularınızı uzman danışmanlarımız cevaplasın. Sıvaterm ekolojik yalıtım sıvaları ile eviniz nefes alır. Aileniz için sağlıklı ve güvenli mantolamayı tercih edin.


Yalıtım sıva

Ağırlıklı olarak yalıtım değeri yüksek kimi mikronize inorganik Si- O bileşenleriyle son yıllarda yalıtım sektöründe yapılan araştırmalar neticesinde olağanüstülüğü kanıtlanmış BOR madeninin değişik bileşenlerinden meydana gelmektedir. Eski boyalı yüzey, hazır renkli sıva , dış cephe kaplaması, sağlam olmayan eski sıvalı, sürekli neme maruz kalabilecek, asbest çimento ya da yalıtım paneli yüzeyler üzerinde uygulanmaz. Yapısında bulunan çimento, perlit ve diğer bileşenler sayesinde kolayca hazırlanabilen ve uygulanabilen ısı, ses, yangın ve su yalıtımı sağlayan, sudan etkilenmeyen, çimento esaslı ve perlitli yalıtım sıvasıdır. DELFİN THERMOPROFF, diğer ısı yalıtım sistemlerine göre daha ekonomiktir.


Binalara iç veya dıştan uygulanan ısı yalıtım levhaları üzerine sıva yapılması için geliştirilmiş polimer modifiyeli çimento esaslı, tek bileşenli bir sıva malzemesidir. Mantosıva Asınıfı yanmaz bir yapı yalıtım malzemesidir. Weber Therm SV SonKat sıva harcı, Polistiren levhalar (XPS: Extrude Polistiren veya EPS: Expanded Polistiren) üstüne sıva olarak kullanılır. Ayrıca odanız Hava da almıyor.


Yalıtım sıva

Başka bir Odaya Termocoat diye bir yalıtım sıvası kapladık. Elinizi duvara tuttugunuz zaman sogukluk yok. Baya etkili oldugunu düşüncesindeyim. Yalnız ilk katını kalın,ikinci katını normal sıvamanız gerekir. Tavan dahil uygulandığında ısı yalıtımı sağlar.


Canlı sıva yalıtım özeliğini bu şekilde sağlamaktadır. Geleneksel sıva harçlarından çok daha hafif olduğu için çok hızlı ve kolay uygulanır. Parça uygulama ve birleşim noktaları olmadığından ısı kaçaklarını tamamen engeller.


Yapılara nefes aldırma özelliği sayesinde mekanlarda kaliteli yaşam sunar. Sıcak ve soğuk havalarda mükemmel yalıtım sağlar. Su iticilik özelliğine sahiptir. Hızlı kuruma ve bünyesinde nem tutmama özelliği ile uygulamada zamandan tasarruf sağlayan Insula, boşluklu, nefes alan yapısı ile nem ve küf oluşumunu engeller. Yalıtımda işçilik maliyetlerini azaltır.


Sıvaper, üstün özellikleri ile yapılarda ideal yalıtım sağlar ve yapılarınız uzun ömürlü olur. Sıvaper ısı yalıtım ürünleri genleştirilmiş perlit esaslı hazır sıva ve harç ürünleridir. Duvarlarınızdaki çatlak, delik çizik ve yama gibi kusurları örten dekoratif sıvalar son dönemin popüler duvar uygulamalarından biri. Duvarların nefes almasını sağlayarak olası çürüme ve nemlenmeleri önleyen dekoratif sıvalar maksimum ses yalıtımı da sağlar. Kullanma süresi geçmiş, kuru veya yaş malzemeler ilave edilerek tekrar kullanılmamalıdır.


Farklı malzeme birleşim yerlerinde veya hareket olabilecek yerlerde, uygulama öncesi sıva filesi kullanılmalıdır. Suyu Anında Donduran Şok Tozu Kullanıma hazır, suyu anında donduran şok priz çimentosudur. Sıvanın yeterince sertleşmesinin ardından çelik mala ile düzeltilir. Saten işleminden önce, perlitli ve saten sıva karıştırılarak ara kat uygulaması ile saten sıva işlemine hazır edilir. Sıva son halinin verilip boyaya hazırlanması için Rigips Saten ile perdah işlemi yapılmalıdır.


Boya , sıva gibi düşük kalınlıklarda uygulanan malzemelerde, ısı yalıtımı uygulamalarından beklenen yüksek performansa ulaşılamaz. Dış cephe ısı yalıtımı işlemi binanın dışarıya bakan tüm yüzeylerine, bodrum katın dış duvarlarına ve tavana yapılmalıdır. Isı yalıtımı (mantolama) nereye yapılır? Thermolock yalıtım - yalıtımlı iç sıva , yalıtım - yalıtımlı dış sıva ve harçları, boya ve yeni nesil yapı malzemeleri yapan firmadır.


Hakkımızda DEKORATİF ISI VE SES YALITIM İÇ MEKAN SIVA KAPLAMASI. Yapısında bulunan gözenekli ve doğal agregalar sayesinde uygulandığı yüzeyde tek kat ile ısı-su-ses ve yangın yalıtımı sağlar. IsoVoLL doğal yalıtım ürünlerinden elde edilmiş yalıtım sıvası binanız için uzun ömürlü , sağlıklı Isı, ses , yangın ve su yalıtım sağlar. Kaba kara sıva yeni yapılan binaların dış cephesinde ısı yalıtım öncesi yaptığımız bir uygulamadır.


Direkt tuğlalı yüzey üzerine ısı yalıtım tavsiye etmiyoruz. Teşekkürler İşi en iyi yapmak için en iyi kalite ürünü sizlere sağladık. Bir binada ısı yalıtımı çok mühim faktördür.


Tam manasıyla ısıtmak amacıyla de yüklü bir ısınma ücreti ödemek lazım olur. Nefes alma özelliği sayesinde de terlemeyi önler. Kullanım Alanları : Bütün yapıların dış cephe yüzeylerinde, kolon ve kirişlerde, kaba ve ince sıva , tuğla, bims, gazbeton vb.


Diğer uygulama yüzeyleri için bize danışınız. Bölgeye göre yalıtım için tavsiye edilen yalıtım malzemesi doğru belirlenmelidir. Frigya Çizgi Dokulu Mineral Sıva.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar