30 Ağustos 2018 Perşembe

Boru ısı yalıtımı

Boru ısı yalıtımı

Isı kaybınızı en aza indirecek afk camyünü ve polietilen boru ısı yalıtımı malzemeleri. Kullanım Alanları: Yüksek sıcaklıktaki sanayi ve tesisat borularında ısı tasarrufu ve yangın yalıtımı amacıyla,. Kullanım alanına bağlı olarak çıplak veya alüminyum folyo kaplı olarak uygulanır. Buhar kesici gereken hallerde bu malzemelere alüminyum folyo kaplanır.


Isı Ses Yangın Yalıtımı ,ses Yalıtımı , Bor İzolasyonu, Püskürtme Yalıtım , Borlu Yalıtım ,sakarya çatı izolasyonu,çatı yalıtım. Her türlü ısıtma tesisatında ve sıcak boru hatlarında ısı yalıtımı amaçlı kullanılır. Kaplamasız veya alüminyum folyo kaplı, yüksek birim ağırlıkta taş yününden imal edilen borular olup 250°C’den yüksek sıcaklıklardaki sanayi borularının ısı yalıtımında , boruların donmaya karşı yaltımında ayrıca basınçlı su borularında titreşime ve sese karşı kullanılır. Sıcak su ve kalorifer borularının yalıtımı (ılık hatlar) 3. Soğuk su borularının yalıtımı (soğuk hatlar) 2. Prefabrik borunun ısı iletkenlik değeri, sıcaklığın artması ile birlikte az miktarda değişkenliğe uğrar.


Sıcaklıkla boyut değiştirmez, hacim kaybı olmaz. Zamanla bozulmaz, çürümez, borularda paslanma yapmaz. Soğuk boruların yalıtımında alüminyum folyo kaplı camyünü prefabrik borular sayesinde yoğuşma önlenir. Isıtma, soğutma, havalandırma ve iklimlendirme sistemlerinde boru hatlarının dış yüzeylerinde ısı yalıtımı ve yoğuşma kontrolü amacıyla uygulanır. Yalıtım yapılacak boru ile kauçuk iç yüzeyi tam oturmalı, arada boşluk kalmamalıdır.


Ek yerleri sızdırmazlığı sağlayacak şekilde yapıştırılmalıdır. Yalıtım Malzemesi Seçerken Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar Nelerdir? Yalıtım malzemeleri seçilirken birçok noktaya dikkat edilmesi gerekir.


RÜNLER VE TEKNİK ÖZELLİKLER Açıklamalar, özellikler ve ürünler. Faydaları Ürünlerin sağladığı faydalar. Poliüretan ısı yalıtım çelik boru bir çelik boru oluşmaktadır, bir cam elyaf plastik iç kılıf takviyeli, ve bir cam elyafı, plastik dış kabuk takviyeli. Bu özellik, aynı zamanda, yüksek sıcaklık yalıtım yalıtım tabakası içeren olmasıdır, bir yağlama tabaka, ve elastik bir conta.


Boru ısı yalıtımı

CelluBOR, ısı ve ses yalıtımını aynı anda yapan ve yangın geciktirici özelliğe sahip olan selüloz esaslı bor katkılı doğal bir yalıtım malzemesidir. Kalınlıklar iç çap kalınlığıdır. Düşük ısı iletim katsayısı, yüksek su buharı difüzyon direnci, bünyesine su almaz, alevi taşımaz, kendisi. Isı yalıtım katsayısı cam yününe göre çok daha iyidir.


Kılıf boru , iç yüzeyi pürüzlendirilmiş, yüksek yoğunluklu polietilenden üretilmiş borudur. Yalıtımlı merkezleme parçaları ile çelik borunun merkezlemesi ısı köprüsü oluşturulmadan sağlanmaktadır. Tek tabaka ısı yalıtımı yapılmış boru 2. Toprak içine gömülü halde boru yalıtımı yapılmamış olabilecei gibi tercih edileni yalğ ıtım yapılmış haldir. Bor Yalıtım - Çatı yalıtım. Görüldüğü gibi ortama büyük ölçüde bir ısı kaybı vardır.


Boru ısı yalıtımı

CELLUBOR TSE BELGESİNİ ALARAK TÜRKİYE DE İLK VE TEK OLMAYA DEVAM ETTİ. Dünyada Selülozik izolasyon malzemesi, Selüloz yalıtımı , Selüloz yünü, Borlu Yalıtım gibi isimlerle bilinir. Isı Yalıtımı sayesinde sizde tasarruf edin. Vana Yalıtım Kutuları: Vana yalıtım kutuları PVC’den vana formunda imal edilmiş, içinde kauçuk köpüğü ya da poliüretan bulunan, iki parçadan oluşan ısı yalıtım malzemeleridir. Cam ve taş yünü, kauçuk köpüğü, polietilen köpük ve vana çeketi ısı alışverişini önlemede güçlüdür.


Poliüretan köpük ile yapılan ısı boru ve tank yalıtımı uygulamaları hem estetik hem sağlık açısından diğer yalıtım ürünleri ile yapılabilen uygulamalardan çok farklı olmakla beraber mükemmel bir sonuç verir. Tesisat Yalıtımı Nasıl Yapılır? Oneflex elastomerik kauçuk köpüğü ısıtma, soğutma, klima tesisatı, kanal, boru ekipman ve armatürleri için özel olarak üretilmiştir. Yüksek buhar difüzyon değerine sahip olan elastomerik kauçuk köpük malzemeler, tesisatlarda iyi bir ısı yalıtımı ve yoğuşma kontrolü sağlar.


Enerji tasarrufu sağlamak ve tesisat. Boru izolasyonunun sebebi, ısı kayıplarını en az seviyeye indirmektir. Isıyı tüm yönlere ve duvarlara doğru yayan maddeler radyatörlerdir. Eğer izolasyonu yapılmamış bir duvar olduğu zaman, bu duvarda büyük bir miktarda ısı kaybı oluşur.


Vana Ceketi, Vana Yalıtımı , Boru İzolasyonu. Tüm bunlarla birlikte ısı yalıtımı yapılacak alanın özellikleri de göz ardı edilmemelidir. Sistem bir bütün olarak düşünüldüğünde ısının iletiminde kullanılan borularda ısı kaybı meydana gelebilmektedir. Bu durum direk olarak faturalara negatif olarak yansımaktadır.


Bu yüzden enerji verimliliği için binadaki ısıtma, soğutma veya sıcak su tesisatlarına mutlaka ısı yalıtımı yapılması gereklidir. Temel olarak kendinden yalıtımlı boru veya havalandırma kanalları kullanılarak, tesisat. Ortam sıcaklığı –15ºC kadar olan iklimlerde ulaştırma, depolama ve diğer uygulamalarda kullanılır. BOR KATKILI ISI SES YANGIN YALITIMI CELLUBOR bu konuda dış cehpeye sıva yapmadan sprey. Mevcut binalarda çatı ve duvarlara ısı yalıtımı yapılması ve pencere sistemlerinin iyilefltirilmesi ile mekanik tesisatta yapilan ısı yalıtımı sonucu binanın kışın ısı kaybı, yazın ise ısı kazancı azalacaktır.


CelluBOR Spray, selüloz yünü olarak bilinen nitelikli ısı ve ses yalıtım malzemesidir. Selüloz esaslı bor katkılı malzeme muhteviyatının 80’den fazlası geri dönüştürülmüş atık gazete kağıdıdır. Gazete kağıdından elde edilen selüloz yünü, bor esaslı kimyasallar ile işleme sokulur.


Taşyünü yalıtım uygulamaları Dış cephe yalıtımlarında kullanılan taşyünü yalıtım malzemeleri, yapısı itibarı ile aynı anda ısı ses ve yangın izolasyonu yaptığı için son Firmamız, yapılarına hayat veren çözümleri üretmek için İzomarket İzolasyon olarak uzun yıllardır hizmet vermektedir. Farklı yükseklik ve uzunluktaki panel radyatörler ile ortamın ısı ihtiyacı ve dekoratif tasarımına uygun radyatörler seçilebiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar