23 Mayıs 2018 Çarşamba

Taş mastik asfalt dizayn

Poroz asfalt , taş mastik asfalt ve geleneksel asfalt karışımların. Hızlı montaj, demontaj ve İşletmeye alma için uygun dizayn. Sıcak – soğuk geri dönüşüm ve taş mastik asfalt imalatına uyumlu dizayn. Temel malzemeleri karışım dizaynı hazırlanması, bölgelerden gelen karışım.


BİTÜMLÜ BAĞLAYICI Bitümlü bağlayıcı, sert ve düşük penetrasyonlu bir bitüm olmalıdır. Mastik asfalt mevcut asfalttan çok farklı bir asfalt türü değil. Formülünde bitüm, taş tozu, filler, ince agrega ve mikronize edilmiş toz kullanılıyor.


Bu asfalt sıcak karışım halinde dökülen bir tür. SFALT, İstanbulun asfalt ihtiyaçlarına cevap verebilmek için güçlü ve gelişmiş bir teknolojiyle, yüksek kalitede üretim yapan ve uygulayan, ortadoğu ve balkanlardaki en büyük asfalt ve yol yapım kuruluşudur. Aşınma ve binder tabakalarında kullanılırlar.


Filler ve Elyaf doğrudan karışıma verilir. Taş mastik asfalt (tma) aşınma tabakası malzemesinin temini (tip-1) (kırılmış ve elenmiş ocak taşı ile). DİATOMİT’İN TAŞ MASTİK ASFALT KARI. Bu sayede taş mastik asfalt üretimi için özel hazırlanmış nitelikli agrega ile TMA (SMA) üretimi gerçekleşmektedir.


Yayınlayan: Deutscher Asphaltverband e. Artan trafik yükü ve araç sayısı asfalt yol kaplamalarının daha hızlı bozulmasına sebep olmaktadır. Bu bozulmalar, asfalt yol kaplamalarında başta SBS olmak üzere modifiye edici katkı maddeleri kullanılarak engellenmektedir. Uygun dizayn ve karışım oranıyla yaklaşık desibel sesi düşürür. Su birikintisini azaltır. TMA dizaynı için bitüm oranı arttırılarak altı farklı bitüm oranına sahip Marshall deney numuneleri hazırlanmıtır.


Superpave karışım dizaynı. Projenin iklim ve trafiğine bağlı olarak bitüm ve agreganın seçimi ile hacimsel oranların belirlenmesine dayalı bir asfalt karışım dizayn sistemidir. BETA GRUP’un polimer ve taş mastik asfalt için elyaf urü̈̈nleri asfaltın. Dozaj asfalt dizayn hesabına göre bitüm ağırlığının - arasında değişmektedir.


C’de bitüme karıştırılır. Bitümün içinde kolayca eriyip dağılabilir. Fiber katkı ünitesi ilavesi. Boya katkı ünitesi ilavesi. Köpük bitüm ünitesi ilavesi.


Mineral filler silosu ilavesi. PLC Notları ve Bazı Uygulamalar. Bu Kqlavuz „Deutscher Asphaltverband e. Asfalt Teknik Sartnamesi. Taşmastik asfalt yapımında en önemli özellik ise sert taş kullanımıdır. Bu tip karışımlarda, oluşturulan agrega iskelet yapısı ile yüksek mukavemet sağlanmaktadır.


Kullanım oranı asfalt dizayn hesabına göre bitüm ağırlığının – arasında değişmektedir. Uzun Ömürlü Üstyapılarda. HMA), taş mastik asfalt (SMA) veya açık gradasyonlu sürtünme tabakası (AGST)), tekerlek izi oluşumuna dayanıklı orta.


Yavuz sultan Selim Köprüsü. Unsubscribe from Rahim Parlar? Soğuk Hava Depolarında Sıcak ve Soğuk Mahaller. Yapılacak kilometrelik sıcak asfaltın kilometre fiyatı bin TL.


Bugüne kadar 4bin ton sıcak asfalt serimini gerçekleştirdiklerini ifade eden. Polita Makina , asfalt plenti, bitüm emülsiyon plenti,modifiye asfalt plenti, asfalt tankları, bitüm havuzu, kızgın yağ kazanı,mekanik plent üretimi yapmaktadır. Diğer taraftan da her marka asfalt plentine bakım,onarım ve yedek parça hizmeti sağlamaktadır.


Laboratuvarımız bünyesinde araştırma geliştirme faaliyetleri sürdürülmekmekte olup, bu kapsamda renkli asfalt , sessiz asfalt , modifiye asfalt , taş mastik asfalt , bitümlü yapıştırıcı çeşitleri üzerine çalışmalar halen devam etmektedir. Söz konusu çalışmalar İstanbul Teknik Üniversitesi ile birlikte yürütülmektedir. Nisan sonu itibariyle mastik asfaltımızı tamamlamış bulunuyoruz.


Tüm asfalt plentleri için dizayn edilmiş ve özel ar-ge yapılarak İSVEÇ te ürettirdiğimiz ring taşlama sistemi , en bozuk yüzeyleri bile torna işlemi yapılmadan kısa sürede sağlıklı birşekilde düzeltiyor. TMA , sıcak bitüm kaplaması ile yapılan özel bir tasarımdır. Bu katkı sistemi, taş mastik asfalt ve renkli asfalt imalatlarında kullanılır. Taş Mastik imalatında kullanılan granül katkı oranı binde 3-7’dir. Genel olarak binde 3-oranında kullanılır.


Dolayısı ile bu katkı sistemi vasıtası ile yapılan imalatta agrega, filler ve bitümün yanı sıra granül 4. HiperCell Selülozik Elyaf, taş mastik asfalt uygulamalarında kullanılan ve yüksek dozlu bitüm bağlayıcı kullanılan aşınma tabakası uygulamalarında sıcak bitümün süzülmesini engelleyen ve yapısal entegrasyon sağlayan bir üründür. Bitüm Tankları Bitüm tanklarında ısıtma için kullanılan serpantinlerin mbazında yüzey alanı ve kullanılan serpantin borularının kalınlıkları ve muhteviyatı çok önemlidir. Standartlaştırılmış kompakt dizayn kurulum ve montaj maliyetlerini azaltır. Farklı tür asfalt uygulamaları ( taş mastik asfalt , ılık asfalt vb) için plent dizaynı.


Hacimsel özellikler için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar